søndag den 8. maj 2011

Test #7:Viking fra Kohberg

IMG_1804

Så fandt jeg ud af en måde at regulere lidt på billedstørrelsen. Søndag aften og lidt at gumle i, hvis man altså er en hest. Kære venner, det her rugbrød er kedeligt. Jeg kan ikke anbefale det. Det er surt og tørt i kanterne, på den der måde hvor de folder lidt ind mod midten. Det her brød er grunden til, jeg startede min blog. Smagen af køberugbrød er meget til stede i Viking. Og det lever dermed ikke op til det noget storslåede navn, hvis du spørger mig. "Viking - rugbrød med bløde kerner" eller "Viking - mand med bløde knæ" (og altså ikke en, der giver bløde knæ, men som selv har det).

Kohberg har lanceret et nyt design for nylig, I har måske lagt mærke til reklamerne ved busstoppestederne. Det nye design består egentlig bare af det brede, sorte bånd alle brødpakker har fået om sig. Siden jeg så det første gang, har jeg undret mig over den sorte farve. Det tiltaler mig ikke rigtig. Fail. Jeg har dog tidligere rost Kohberg, se test#5.

Viking får 2 ud af 10 mulige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar